söndag 1 mars 2009

Fullt upp

Ja de senaste veckorna har inte vart roliga i mitt liv, och således inte hundarnas heller. Vi börjar sakta men säkert försöka ta oss tillbaka till det normala livet.

Tråkigt men sant så innebar den första aktivteten för hundarna bad och pälsvård. Studsa har inte blivit badad sedan utställningen tror jag och herregud det märktes... Täppas badning var nog ännu längre sedan, men nu luktar de underbart båda två och pälsmängden har ökat enormt på dem båda ;) Nu inväntar jag födelsedagspresent i form av en ny sax tills formen på hundarna kan skapas igen.

I veckan som kommer ska jag ringa massor av samtal, jobba, träna hundarna och bara reda ut ett och annat! Jag hoppas att detta är en start på en underbar hundvår!

Nu ska jag mysa med fluffisarna i soffan läsandes de senaste hund och katt tidningarna som kommit de senaste veckorna.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att "se" er igen! Jag hoppas också på en bättre vår än vad vår vinter har varit hittills.

Snuffsa på nybadade pudlisar, det är gôt.

Skicka en kommentar