måndag 9 mars 2009

Ny skog

Vi är precis hemkomna från en slaskig och geggig promenad i de skogar som förhoppningsvis blir vårt nya hem. Härlig promenad, underbar skog och jag tror vi kan trivas. Imorgon ska jag kika på lägenheten och om det faller mig i smaken så är den min! Åh jag hoppas verkligen att den är så bra som jag målat upp i huvudet, stor luftig och fräsch - helst med klädkammare och stor uteplats. Drömma kan man ju få göra ;)

Det jobbiga vädret medför dessvärre extremt smutsiga och, för somliga, toviga pälsar. Ska ta tag i Studsa ikväll tänkte jag. Smilla behöver man ju inte gör något åt och Täppas han går ju numer ganska fort att gå igenom!

I övrigt ska jag boka flygbiljetter till Umeå nästa vecka, jag våldgästar familjen Brasse och sedan åker i vidare till Morjärv för att hälsa på Täppens bebisar. Om jag nu får släktskapen rätt så är Brasse morbror åt gänget. Det ska bli kul att komma upp till Ume igen, saknar faktiskt staden och inte minst människorna - vissa mer än andra ;) (++)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknar dig med!
Och mm, morbror... så det är praktist taget mina barnbarn. Det är iaf vad jag säger till folk att de är. mm,, ++

Anonym sa...

Du ska dit du mä? Jag åker på fredag nästa vecka :)
Ha D!

Anonym sa...

Usch, ska också ta i tag med en fluffig päls här.
Får ladda upp med Redbull i helgen :)

Skicka en kommentar